منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" از انسداد مقطعی محور هراز خبر داد و اظهار داشت: محور هراز در روز‌های دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 تیر ماه از مسیر جنوب به شمال مقطعی مسدود می‌شود. وی افزود: این محور به منظور... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" از انسداد مقطعی محور هراز خبر داد و اظهار داشت: محور هراز در روز‌های دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 تیر ماه از مسیر جنوب به شمال مقطعی مسدود می‌شود. وی افزود: این محور به منظور اجرای عملیات بارگذاری پل بزرگ گروازمال از کیلومتر 45 تا 47 بین ساعت 7 لغایت 17 روز‌های دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 تیر ماه امسال مقطعی مسدود می‌باشد. رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: محور هراز به صورت مقطعی از مسیر جنوب به شمال مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. سرهنگ جهان تاب  از رانندگان، خواست: مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.