منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد در محله منصوریه تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۳۰۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد در منصوریه با... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد در محله منصوریه تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۳۰۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد در منصوریه با اجاره بهای ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان یک واحد ۵۰ متری اجاره کنید. همچنین برای یک واحد ۱۰۰ متری نوساز باید ۷۰۰ میلیون تومان برای رهن کامل در این منطقه پرداخت کنید. از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد ۵۰ تا ۱۰۰ متری در منصوریه با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در منصوریه تهران به دست می آورید. اجاره خانه در منصوریه محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) میدان نماز ۵۰ ۱خوابه-آسانسور ۱۴۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲٬۱۰۰٬۰۰۰ پل سیمان ۶۵ ۱خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۲‍ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- غیوری ۷۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ ۱۴۰۱ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ بسیج ۷۵ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ ۱۳۹۹ ۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- بسیج ۸۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- پل سیمان ۸۵ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ ۱۴۰۰ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ بسیج ۹۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ ۱۳۹۹ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ پل سیمان ۱۰۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۰ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در منصوریه تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.