منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، خرید یک واحد آپارتمان در محله نازی آباد تهران به بودجه حداقلی ۳.۵ میلیارد تومانی نیازمند است و اگر قصد خرید خانه در این محله را دارید در این گزارش اطلاعات کلی در این باره به دست خواهید آورد. با مبلغی که ذکر شد می توانید یک... به گزارش اقتصاد آنلاین، خرید یک واحد آپارتمان در محله نازی آباد تهران به بودجه حداقلی ۳.۵ میلیارد تومانی نیازمند است و اگر قصد خرید خانه در این محله را دارید در این گزارش اطلاعات کلی در این باره به دست خواهید آورد. با مبلغی که ذکر شد می توانید یک واحد ۵۰ متری  نوساز در نازی آباد خریداری کنید. همچنین در صورتی که خانه های زیر ۱۰۰ متر به کارتان نمی آید باید گفت یک واحد ۶ سال ساخت ۱۰۰ متری واقع در نازی آباد به قیمت ۷ میلیارد تومان به فروش می رسد. دقت داشته باشید که خرید خانه نوساز در این خیابان متری ۷۰ میلیون تومان است. برای خرید خانه جزییات زیادی هست که باید در نظر گرفت اما به طور کلی محدوده و مشخصات حائز اهمیت هستند و سایر موارد باید با بازدید حضوری برای خریدار محرز خواهد شد. در جدول زیر خانه های فروشی محله نازی آباد را خواهید دید که از  ۶۰ تا ۱۴۰ متر هستند. قیمت مسکن در نازی آباد محله متراژ مشخصات سال ساخت قیمت کل(تومان) قیمت هر متر(تومان) نازی آباد ۵۰ ۱خوابه-آسانسور، پارکینگ ۱۴۰۲ ۳٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۶۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۴ ۳٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۱٬۶۶۶٬۰۰۰ نازی آباد ۷۰ ۱خوابه-آسانسور ۱۳۹۵ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۷٬۱۴۲٬۰۰۰ نازی آباد ۸۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۶ ۵٬۳۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۷٬۰۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۹۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ ۱۴۰۰ ۵٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۰٬۵۵۵٬۰۰۰ نازی آباد ۱۰۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۶ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۱۱۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۷ ۶٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۱۲۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ ۱۴۰۰ ۸٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۰٬۸۳۳٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در نازی آباد تهران برای فروش گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.