منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، در گزارش امروز اجاره یک واحد در خیابان مطهری تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۲۰۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد... به گزارش اقتصاد آنلاین، در گزارش امروز اجاره یک واحد در خیابان مطهری تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۲۰۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد در خیابان مطهری با اجاره بهای ۱۵ میلیون تومان یک واحد ۶۰ متری اجاره کنید. همچنین برای رهن یک واحد ۱۰۰ متری ۱۲ سال ساخت باید یک میلیارد تومان در این منطقه پرداخت کنید. جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد ۶۰ تا ۱۱۰ متری در مطهری با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در مطهری تهران به دست می آورید. اجاره خانه در مطهری محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) مطهری ۶۰ ۱خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۱ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ مطهری،حکیمی ۶۵ ۱خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ مطهری،ترکمنستان ۷۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۴۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ مطهری،میرعماد ۸۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۵ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مطهری،ترکمنستان ۸۵ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۳ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۲٬۰۰۰٬۰۰۰ مطهری،یوسفیان ۹۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۸۷ ۸۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- مطهری،سهروردی ۱۰۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- مطهری،مفتح شمالی ۱۱۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۹‍ ۱٬۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در مطهری تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.