منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین،برای اجاره خانه در نازی آباد با ۱۰۰ میلیون تومان رهن اولیه(پول پیش) گزینه های زیادی نخواهید داشت. با این مبلغ فقط می توانید خانه های نقلی اجاره کنید که تعداد آنها نیز اندک است. به عنوان مثال می توانید با پرداخت ماهیانه ۷... به گزارش اقتصاد آنلاین،برای اجاره خانه در نازی آباد با ۱۰۰ میلیون تومان رهن اولیه(پول پیش) گزینه های زیادی نخواهید داشت. با این مبلغ فقط می توانید خانه های نقلی اجاره کنید که تعداد آنها نیز اندک است. به عنوان مثال می توانید با پرداخت ماهیانه ۷ میلیون تومان یک واحد ۴۷ متری ۱۱ سال ساخت در نازی آباد اجاره کنید یا یک واحد ۶۰ متری ۹ سال ساخت با اجاره بهای ۸ میلیون تومان.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در نازی آباد تهران به دست می آورید. اجاره خانه با ۱۰۰ میلیون در نازی آباد محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) نازی آباد ۴۰ ۱خوابه-پارکینگ ۱۳۹۲ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۵۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۴۰ ۱خوابه-آسانسور ۱۳۹۶ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۵۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۴۷ ۱خوابه-آسانسور ۱۳۸۹ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۵۰ ۱خوابه ۱۳۹۲ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۶۰ ۱خوابه ۱۳۹۳ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در نازی آباد تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.