منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحدبالای ۱۰۰ متر واقع در خیابان های مختلف محله نازی آبادبه بودجه متوسطی نیازمند است. در این مطلب سعی کرده ایم متراژ و لوکیشن های مختلف این محله را بررسی کرده و هدف را بر مبنای ۱۰۲ تا ۱۴۰ متری در نظر بگیریم. برای... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحدبالای ۱۰۰ متر  واقع در خیابان های مختلف محله نازی آبادبه بودجه متوسطی نیازمند است. در این مطلب سعی کرده ایم متراژ و لوکیشن های مختلف این محله را بررسی کرده و هدف را بر مبنای ۱۰۲ تا ۱۴۰ متری در نظر بگیریم. برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده تا اگر قصد اجاره خانه در محله نازی آباد را دارید، بدانید به حداقل بودجه ای که برای پول پیش(رهن) نیازمند هستید ۳۵۰ و حداکثر این مبلغ به ۱.۴ میلیارد تومان می رسد. در واقع با توجه به سال ساخت،محدوده و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه بالای ۱۰۰ متر در نازی آباد به دست می آورید. اجاره خانه بالای ۱۰۰ متر در نازی آباد محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) نازی آباد ۱۰۲ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۳۹۶ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۳٬۵۰۰٬۰۰۰  نازی آباد ۱۰۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۹۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۱۱۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۲ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- نازی آباد ۱۱۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۱۲۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۶ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نازی آباد ۱۲۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۴۰۲ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- نازی آباد ۱۳۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۴۰۲ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- نازی آباد ۱۴۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۴۰۲ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در نازی آباد تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.