منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، برای اجاره خانه های آپارتمانی متراژ بالا و ویلایی معمولا اکثر افراد متمول به دنبال مناطق شمالی تهران هستند. منطقه اعیان نشین زعرانیه آپارتمان ها و خانه های ویلایی چشمگیری دارد و از این رو مشتری های آن خاص هستند. در این گزارش... به گزارش اقتصاد آنلاین، برای اجاره خانه های آپارتمانی متراژ بالا و ویلایی معمولا اکثر افراد متمول به دنبال مناطق شمالی تهران هستند. منطقه اعیان نشین زعرانیه آپارتمان ها و خانه های ویلایی چشمگیری دارد و از این رو مشتری های آن خاص هستند. در این گزارش قیمت خانه های شمالی تهران بررسی شده که متراژ بالای ۴۰۰ متر دارند و باید بدانید نسبت به سال ساخت و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ،انباری،بالکن، استخر ،جکوزی و ... قیمت ها متفاوت است. به عنوان مثال آپارتمان ۴۵۰ متری در زعفرانیه که ۲ سال ساخت است به مبلغ ۱۲ میلیارد برای رهن گذاشته شده و یک واحد ۵۶۵ متری نوساز به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان! هزینه اجاره خانه های لوکس در زعفرانیع در جدول زیر خانه های ویلایی و آپارتمان هایی را خواهید دید که متراژی حدود ۴۵۰ تا ۷۰۰ متر دارند. هزینه اجاره خانه در زعفرانیه محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) زعفرانیه ۴۵۰ ۴خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۰ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- زعفرانیه ۴۸۵ ۴خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- زعفرانیه ۵۰۰ ۴خوابه-آسانسور،پارکینگ،بالکن ۱۳۹۴ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ زعفرانیه ۵۵۰ ۴خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۱ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ زعفرانیه ۵۶۵ +۴خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- زعفرانیه ۶۰۰ +۴خوابه-آسانسور،پارکینگ،بالکن ۱۳۹۹ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  زعفرانیه ۶۵۰ +۴خوابه-آسانسور،پارکینگ،بالکن ۱۳۸۸ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰  زعفرانیه ۷۰۰ +۴خوابه-آسانسور،پارکینگ،بالکن ۱۳۸۸ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در زعفرانیه تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.