منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، رهن کامل یک واحد در کرج را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۱۸۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید در منظریه یک واحد ۶۰ متری رهن کنید.... به گزارش اقتصاد آنلاین، رهن کامل یک واحد در  کرج را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۱۸۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید  در  منظریه یک واحد ۶۰ متری رهن کنید. همچنین برای رهن کامل یک واحد ۱۱۰ متری ۸ سال ساخت باید ۱.۲ میلیارد بپردازید. از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد ۶۰ تا ۱۳۰ متری در کرج با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید. با نگاه کردن به این جدول متوجه خواهید شد که مناطق گران قیمت کرج دقیقا کجا هستند به عنوان مثال مهرشهر و عظیمیه گران ترین خانه ها را دارند و آپارتمان هایی با متراژ پایین در این مناطق پیدا نمی شود. بنابراین اگر به دنبال خانه های ارزان و متراژ پایین هستید بهتر است شاهین ویلا،منظریه،اندیشه و فردیس را بررسی کنید در غیر این صورت مهرشهر و عظیمیه مناطق ایده آلی برای زندگی کم سر و صدا و مرفه هستند.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن خانه در کرج به دست می آورید. هزینه رهن کامل خانه در کرج محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) منظریه ۶۰ ۱خوابه،انباری ۱۳۹۲ ۱۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ فردیس ۷۰ ۱خوابه ۱۳۹۹ ۲۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ گلشهر ۸۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۷ ۴۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ عظیمیه ۹۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۱ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ گوهردشت ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۶ ۹۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مهرشهر فاز۱ ۱۱۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ گرمدره ۱۲۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ شاهین ویلا ۱۳۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در  کرج برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.