منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، در صورتی که قصد اجاره خانه در تهران را دارید و می توانید ماهیانه ۱۰ میلیون تومان به عنوان اجاره بها پرداخت کنید باید گفت در تمامی نقاط تهران می توانید گزینه مد نظر خود را بیابید اما این مهم در گرو پولی است که برای رهن اولیه... به گزارش اقتصادآنلاین، در صورتی که قصد اجاره خانه در تهران را دارید و می توانید ماهیانه ۱۰ میلیون تومان به عنوان اجاره بها پرداخت کنید باید گفت در تمامی نقاط تهران می توانید گزینه مد نظر خود را بیابید اما این مهم در گرو پولی است که برای رهن اولیه در نظر گرفته اید. اگر مبلغی که برای پول پیش در نظر دارید بیش از یک میلیارد تومان است می توانید در شمال و غرب تهران به سادگی خانه هایی با متراژ بالای ۱۰۰ متر و پایین تر بیابید اما در صورتی که پول پیش کمتری دارید در شمال و غرب خانه های زیر ۱۰۰ متر خواهید یافت حتی باید گفت در مرکز و شرق تهران هم شرایط تا حدودی همین گونه است. در این گزارش به بررسی خانه های اجاره ای می پردازیم که نیاز به پرداخت ماهیانه ۱۰ میلیون تومان دارند. از این رو نگاهی به گزینه های شمال ،غرب،مرکز و شرق تهران انداخته ایم تا یک چشم انداز کلی به شما ارائه کرده باشیم. اگر شمال تهران را مد نظر دارید با پرداخت ماهیانه ۱۰ میلیون تومان و ۳ میلیارد تومان پول پیش می توانید یک واحد ۱۶۵ متری ۲ سال ساخت در ولنجک اجاره کنید. اگر غرب تهران را زیر نظر گرفته اید یک واحد ۱۱۵ متری در سعادت آباد که ۱۰ سال ساخت است به ۱.۵ میلیارد تومان پول برای رهن اولیه نیاز دارد. جهت راحتی تصمیم گیری شما جدولی را تهیه کرده تا بدانید برای اجاره یک واحد ۶۲ تا ۱۶۵ متری در تمام مناطق تهران با امکانات متفاوت و با بودجه ماهیانه ۱۰ میلیون تومان کجا می توانید بهترین گزینه را پیدا کنید. با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. اجاره خانه در تهران با ۱۰ میلیون پرداختی ماهانه محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) ولنجک ۱۶۵ ۳خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۹ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پاسداران ۱۲۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۱ ۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ سعادت آباد ۱۱۵ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۲ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مرزداران ۱۲۱ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ بلوار کشاورز ۶۲ ۱خوابه-آسانسور،پارکینگ ۱۳۹۴ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مطهری ۹۵ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نارمک ۱۰۰ ۲خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۹ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پیروزی ۱۴۰ خوابه-آسانسور،پارکینگ ۱۴۰۲ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.