منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، خرید یک واحد آپارتمان در خیابان شهید بهشتی(عباس آباد) به بودجه حداقلی ۷.۵ میلیارد تومانی نیازمند است و اگر قصد خرید خانه در این محدوده را دارید در این گزارش اطلاعات کلی در این باره به دست خواهید آورد. با مبلغی که ذکر شد می... به گزارش اقتصاد آنلاین، خرید یک واحد آپارتمان در خیابان شهید بهشتی(عباس آباد) به بودجه حداقلی ۷.۵ میلیارد تومانی نیازمند است و اگر قصد خرید خانه در این محدوده را دارید در این گزارش اطلاعات کلی در این باره به دست خواهید آورد. با مبلغی که ذکر شد می توانید یک واحد ۶۰ متری ۱۰ سال ساخت خریداری کنید. همچنین در صورتی که خانه های زیر ۱۰۰ متر به کارتان نمی آید باید گفت یک واحد ۱۱۰ متری ۴ سال ساخت به قیمت ۱۳.۲ میلیارد تومان به فروش می رسد. توجه داشته باشید که قیمت خانه های نوساز در خیابان شهید بهشتی ۱۴۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان است. برای خرید خانه جزییات زیادی هست که باید در نظر گرفت اما به طور کلی محدوده و مشخصات حائز اهمیت هستند و سایر موارد باید با بازدید حضوری برای خریدار محرز خواهد شد. در جدول زیر خانه های فروشی خیابان شهید بهشتی را خواهید دید که از  ۶۰ تا ۱۳۰ متر هستند. قیمت خانه در خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) محله متراژ مشخصات سال ساخت قیمت کل(تومان) قیمت هر متر(تومان) علی اکبری  ۶۰ ۱خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۲ ۷٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰  اندیشه ۷۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۴۰۲ ۹٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ داریوش ۸۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۱۰٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۳۱٬۲۵۰٬۰۰۰ اندیشه ۹۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱۴٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ اندیشه هشتم ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱۴٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۴۸٬۰۰۰٬۰۰۰ اندیشه ۱۱۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۱۳٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰  سهروردی شمالی ۱۲۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۳۳٬۳۳۳٬۰۰۰  داریوش ۱۳۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۳ ۱۷٬۲۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۳۳٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در خیابان شهید بهشتی برای فروش گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.