منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۲خوابه در تمام محله های صادقیه تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۳۰۰ میلیون تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۲خوابه در تمام محله های صادقیه تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۳۰۰  میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۳۰۰ میلیون تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد ۲خوابه ۸۰ متری  در محله صادقیه اجاره کنید اما یادتان باشد که اجاره بهای ماهیانه را دست کم نگیرید چرا که پرداختی ماهیانه برای این واحد ۶ سال ساخت ۱۵.۶ میلیون تومان است! اگر خانه ای با متراژ بالای ۱۰۰ متر مد نظر دارید باید گفت یک واحد ۲خوابه ۱۳۰ متری نوساز در بلوار شهدای صادقیه به ۱.۲ میلیارد پول پیش و ۶ میلیون تومان اجاره بهای ماهیانه نیاز دارد. از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد ۲خوابه  ۶۱ تا ۱۳۰ متری در صادقیه با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.  با توجه به سال ساخت،منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در صادقیه تهران به دست می آورید. اجاره خانه ۲خوابه در صادقیه محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) فلکه اول  ۶۱ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۷ ۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰  بلوار شهدای صادقیه ۷۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۱ ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ سازمان آب ۸۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۶ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۶۰۰٬۰۰۰ گلاب ۹۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ - میدان خبرنگار  ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۷ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۹٬۰۰۰٬۰۰۰ اسکندرزاده ۱۱۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۱ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ میدان خبرنگار ۱۲۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۷ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰ بلوار شهدای صادقیه ۱۳۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در صادقیه تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.