منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تخصیص تسهیلات ۵۵۰ تخصیص تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی به تمامی طرح دولتی و خودمالکیمیلیون تومانی نهضت ملی به تمامی طرح‌های دولتی و خودمالکی... به گزارش اقتصاد آنلاین، دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تخصیص تسهیلات ۵۵۰ تخصیص تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی به تمامی طرح دولتی و خودمالکیمیلیون تومانی نهضت ملی به تمامی طرح‌های دولتی و خودمالکی خبر داد. معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد: پس از تصویب افزایش سقف تسهیلات فردی به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان در شورای پول و اعتبار و ابلاغ آن به شبکه بانکی، با پیگیری وزارت راه و شهرسازی مقرر شد که این افزایش تسهیلات برای هر واحد مسکونی مشمول همه طرح‌ها اعم از اراضی دولتی و طرح‌های خودمالک شود. در اعلامیه دفتر طرح ریزی و پایش طرح‌های مسکن معاونت مسکن و ساختمان تاکید شده است: بانک‌های عامل مکلف هستند با تائید وزارت راه و شهرسازی فارغ از هزینه باقی‌مانده، نسبت به انعقاد قرارداد متمم افزایش تسهیلات به ۵۵۰ میلیون تومان برای این طرح‌ها اقدام کنند. بنابر این تکلیف بانک‌ها مشخص و باید بر اساس مصوبه مذکور که با امضای رئیس جمهور ابلاغ شده است به تکلیف خود عمل کنند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.