منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این گزارش اجاره یک واحد در شهرک امید را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید و توانایی پرداخت اجاره بهای ماهیانه ۶ میلیون تومان را دارید به این شهرک زیبا فکر کنید. شهرک... به گزارش اقتصاد آنلاین، در این گزارش اجاره یک واحد در  شهرک امید را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید و توانایی پرداخت اجاره بهای ماهیانه ۶ میلیون تومان را دارید به این شهرک زیبا فکر کنید. شهرک امید یکی از اولین شهرک های تهران است که در مجاورت پارک جنگلی لویزان واقع شده و از این رو آب و هوا و زاویه دید جذاب و مشجر دارد. این شهرک شامل ۱۹۴۶ واحد مسکونی در قالب ۱۸ برج و ۵۴ خانهٔ ویلایی است،جزو شمیرانات محسوب می شود و منطقه چهار شهرداری تهران. شهرک امید اولین شهرک مسکونی در خاورمیانه است که موفق به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت و ایزو ۱۴۰۰۱ در سلامت محیط زیست و تندیس طلایی GIC انگلستان شد و لازم به ذکر است که یک پیمانکار فرانسوی ساخت و ساز این شهرک را در سال های پیش از انقلاب بر عهده گرفت. همه این ها دست به دست یکدیگر داده تا خانه های شهرک امید قدیمی ساز با متراژهای بالا و گران قیمت باشند. برای اجاره یک واحد ۶۰ متری ساخت سال ۱۳۷۷ نیاز است ۳۰۰ تومان پول پیش و ماهیانه ۶ میلیون تومان پرداختی داشته باشید. همچنین رهن کامل یک واحد ۱۳۰ متری نوساز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برایتان آب می خورد. از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد ۶۰ تا ۲۱۵ متری در شهرک امید با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در شهرک امید تهران به دست می آورید. اجاره خانه در شهرک امید محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) شهرک امید ۹۵ ۲خوابه ۱۳۷۷ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ شهرک امید ۱۰۰ ۱خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۶ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ شهرک امید ۱۱۰ ۱خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۷۷ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ شهرک امید ۱۳۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- شهرک امید ۱۳۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۷۷ ۱٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- شهرک امید ۱۵۵ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۷۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ شهرک امید ۱۶۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۱ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ شهرک امید ۱۶۵ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۵ ۲٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- شهرک امید ۱۹۱ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۸۲ ۳٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ شهرک امید  ۲۱۵ ۴خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۶ ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۸٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهرک امید تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.