منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این گزارش اجاره یک واحد ۳خوابه در شهرستان ورامین تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۳۰۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک... به گزارش اقتصاد آنلاین، در این گزارش اجاره یک واحد ۳خوابه در شهرستان ورامین تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۳۰۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد در شهرستان ورامین با اجاره بهای ۱۰۰هزار تومان یک واحد ۹۵ متری اجاره کنید. همچنین برای یک واحد ۱۵۰ متری نوساز باید یک میلیارد به عنوان رهن و ۱۵ میلیون تومان پرداخت کنید. جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد ۳خوابه ۹۵ تا ۱۹۰ متری در ورامین با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن خانه در ورامین به دست می آورید. اجاره خانه ۳خوابه در ورامین محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) آیت الله مدنی ۹۵ ۳خوابه،انباری ۱۳۹۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ فاطمیه ۱۳۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۱ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- فلاحی ۱۴۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۵ ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ فاطمیه ۱۴۵ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ حامدی ۱۵۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰  دانشسرا ۱۶۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۳۹۸ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ بلوار رسالت ۱۷۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۷ ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ خیابان سینما ۱۹۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در ورامین برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.