منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی زندی‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های انارک، سیاه بیشه و حدفاصل گچسر تا نساء سنگین است. وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی زندی‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های انارک، سیاه بیشه و حدفاصل گچسر تا نساء سنگین است. وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر بیان کرد: ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک خاتم تا گلشهر و محدوده گلدشت سنگین است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متذکر شد: ترافیک در آزادراه تهران - شمال محدوده‌های تونل تالون، شهرستانک و تونل البرز سنگین است. منبع: مهر

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.