منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی از استان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد. وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی از استان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد. وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از مازندران به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از سه ساعت دیگر یک طرفه خواهد شد. رییس پلیس راه البرز افزود: با توجه به حجم فزاینده سفر ، مسافران سفر خود را مدیریت کنند تا سبب ترافیک بیشتری نشود. کرمی افزود: اکنون ترافیک در خط شمالی جاده کرج -چالوس در برخی مقاطع سنگین است. وی یادآور شد: رانندگان با توجه به شرایط ترافیکی ضمن حفظ آرامش از مسیر عبوری خود خارج نشوند. کرمی تاکیدکرد: مسافران زمان سفر خود را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند. وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند. مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است. منبع: ایرنا

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.