منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم،‌ حسین مذنب دبیر قرارگاه اربعین حسینی وزارت راه و شهرسازی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «پیرو گزارشات مردمی مبنی بر گرانفروشی بلیت اربعین توسط یکی از صنایع استان اصفهان، بلافاصله با پیگیری شرکت هواپیمایی مربوطه و... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم،‌ حسین مذنب دبیر قرارگاه اربعین حسینی وزارت راه و شهرسازی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «پیرو گزارشات مردمی مبنی بر گرانفروشی بلیت اربعین توسط یکی از صنایع استان اصفهان، بلافاصله با پیگیری شرکت هواپیمایی مربوطه و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی فرد اخلال‌گر دستگیر -شد- و همچنین تمام مبالغ مازاد بر نرخ مصوب به زائران بازگردانده می شود.»  قیمت مصوب پروازهای رفت و برگشت پروازهای اربعین از تهران به نجف ۸ میلیون تومان و از سایر شهرها به نجف ۹.۵ میلیون تومان است.  پیگیر‌ی‌ها حاکی از آن است که شرکت صنعتی متخلف قیمت یکطرفه پروازهای اربعین را تا ۳ برابر بیشتر از نرخ مصوب به کارکنان خود فروخته است. منبع: تسنیم

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.