منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، رهن کامل خانه در شهر مشهد مانند تمام شهرها با توجه به مناطق مختلف، قیمت های متفاوتی دارد. در این مطلب سعی کرده ایم خانه های رهنی در تمام مناطق شهر مشهد را بررسی کرده تا یک چشم انداز کلی به شما ارائه دهیم. توجه داشته باشید اگر... به گزارش اقتصادآنلاین، رهن کامل خانه در شهر مشهد مانند تمام شهرها با توجه به مناطق مختلف، قیمت های متفاوتی دارد. در این مطلب سعی کرده ایم خانه های رهنی در تمام مناطق شهر مشهد را بررسی کرده تا یک چشم انداز کلی به شما ارائه دهیم. توجه داشته باشید اگر به دنبال اجاره آپارتمان نوساز و محله ای با خانه های جوان هستید بهتر است الهیه را انتخاب کنید. یک آپارتمان ۶۰ متری در طبرسی شمالی که یک سال ساخت است به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای رهن گذاشته شده است اما در صورتی که به دنبال خانه های بالای ۱۰۰ متر می گردید در بلوار سجاد می توانید یک خانه ۲سال ساخت ۱۱۰ متری را با مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان در قاسم آباد رهن کنید. در جدول زیر مبنای متراژ ساختمان ها از ۶۰ تا ۱۳۰ در نظر گرفته شده و حداقل مبلغی که برای رهن کامل به آن نیاز دارید ۱۲۰ میلیون تومان است. رهن کامل در مشهد محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) طبرسی شمالی ۶۰ ۱خوابه،انباری ۱۴۰۱ ۱۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- محله طلاب ۷۰ ۱خوابه ۱۴۰۱ ۲۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- بلوار توس ۸۰ ۲خوابه ۱۳۹۴ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- هاشمیه ۹۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۰ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- الهیه ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۱ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- قاسم آباد ۱۱۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۰ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- بزرگمهر ۱۲۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۱٬۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- صیاد شیرازی ۱۳۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر مشهد برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.