منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، جعفر یازرلو با یادآوری ابلاغ بخشنامه توقف پروازهای چارتری در تمامی مسیرهای داخلی اظهار کرد: سازمان هواپیمایی طی بخشنامه‌ای فروش بلیط تقاضای چارتری مسیرهای داخلی و مناطق آزاد را از تاریخ ۱۰ مرداد امسال تا اطلاع... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، جعفر یازرلو با یادآوری ابلاغ بخشنامه توقف پروازهای چارتری در تمامی مسیرهای داخلی اظهار کرد: سازمان هواپیمایی طی بخشنامه‌ای فروش بلیط تقاضای چارتری مسیرهای داخلی و مناطق آزاد را از تاریخ ۱۰ مرداد امسال تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد. وی افزود: این بخشنامه به قوت خود باقیست و هیچ اتفاقی در رابطه با پروازهای چارتری نیفتاده است. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با یادآوری اینکه پروازهای چارتری به میادین نفتی برقرار است تصریح کرد: جزیره کیش نیز همچنان مشمول ممنوعیت پروازهای چارتری است. یازرلو تاکید کرد: با توجه به برقراری پروازهای اربعین، این اقدام سازمان هواپیمایی با هدف ساماندهی بازار حمل و نقل هوایی صورت گرفته و هیچ ایرلاین و سایتی مجاز به فروش بلیط به صورت چارتری نیست.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.