منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، داود طلوعی امروز ۱۲ شهریورماه طی سخنانی اظهار کرد: در محور قدیم تهران همواره شاهد تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری و ترانزیتی سنگین هستیم و از طرفی استقرار دو شهرک صنعتی شکوهیه در محدوده قم و شهرک صنعتی حسن آباد در محدوده... به گزارش اقتصادآنلاین، داود طلوعی امروز ۱۲ شهریورماه طی سخنانی اظهار کرد: در محور قدیم تهران همواره شاهد تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری و ترانزیتی سنگین هستیم و از طرفی استقرار دو شهرک صنعتی شکوهیه در محدوده قم و شهرک صنعتی حسن آباد در محدوده تهران، اهمیت ارتقای محور را دو چندان می‌کند. سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: با وجود دو باند بودن محور، تصادفات جرحی و مالی عدیده ای در این محور رخ می‌دهد که با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی استان، ارتقای محور و چهارخطه کردن محور قدیم قم- تهران در دستور کار قرار گرفت. طلوعی گفت: این عملیات از کیلومتر ۱۰ جاده قدیم محدوده شهرک صنعتی شکوهیه شروع و تا انتهای حوزه استحفاظی، در مجموع به طول ۴۵ کیلومتر را شامل می شود. وی به تجهیز کارگاه این پروژه و شروع عملیات اجرایی آن اشاره کرد و توضیح داد: مدت زمان اجرای پروژه ۳۶ ماه و اعتبار مورد نیاز آن  بالغ بر ۹۵۰ میلیارد تومان است. سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان گفت: با اجرا و اتمام این پروژه، شاهد وجود جاده ایمن، استاندارد، تسریع در عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای خواهیم بود؛ همچنین در مواقع اضطراری و در صورت اشباع بودن آزادراه قم- تهران، می‌توان از ظرفیت محور قدیم به عنوان جایگزین نیز استفاده کرد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.