منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد نقلی ۵۰ تا ۸۰ متری که دارای یک خواب باشد واقع در تمام محله های شهر اهواز از خیابان کیانپارس که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود تا مناطق ارزان قیمت را بررسی کردهو در صورتی که ۵۰ میلیون تومان برای پول پیش... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد نقلی ۵۰ تا ۸۰ متری که دارای یک خواب باشد واقع در تمام محله های شهر اهواز از خیابان  کیانپارس  که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود تا  مناطق ارزان قیمت را بررسی کردهو در صورتی که ۵۰ میلیون تومان برای پول پیش در نظر گرفته باشید،کارتان راه می افتد. از این رو جدولی را تهیه کرده تا اگر قصد اجاره خانه نقلی در شهر اهواز را دارید، بدانید به حداقل بودجه ای که  نیازمند هستید ۵۰ و حداکثر این مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان است. برایاجاره  یک واحد ۷۵ متری در کیانپارس که ۶ سال ساخت است باید مبلغ ۸۰۰ میلیون پول پیش و یک میلیون تومان ماهیانه پرداخت کنید . اگر متراژهای کمتر مثلا ۶۰  متری مد نظر دارید با پرداخت ۵۰ میلیون رهن و اولیه و یک میلیون تومان اجاره بها می توانید در یک خانه نوساز ساکن شوید. در واقع با توجه به سال ساخت،محدوده و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در شهر اهواز به دست می آورید. رهن خانه نقلی در اهواز محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) گلستان ۵۰ ۱خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ رستگاری ۶۰ ۱خوابه-انباری ۱۳۹۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- پاسداران ۶۰ ۱خوابه-انباری ۱۴۰۲ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ باهنر ۶۵ ۱خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۲۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- پردیس ۷۰ ۱خوابه-آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ کیانپارس ۷۵ ۱خوابه-آسانسور،پارکینگ ۱۳۹۵ ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ زرگان ۸۰ ۱خوابه-انباری ۱۴۰۱ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۷۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر اهواز برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر استان،شهر و منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.