منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این گزارش اجاره یک واحد در گلابدره و محله های اطراف آن را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید و توانایی پرداخت اجاره بهای ماهیانه ۱۴ میلیون تومان را دارید به این منطقه... به گزارش اقتصاد آنلاین، در این گزارش اجاره یک واحد در گلابدره و محله های اطراف آن را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید و توانایی پرداخت اجاره بهای ماهیانه ۱۴ میلیون تومان را دارید به این منطقه فکر کنید. با مبالغ ذکر شده می توانید یک واحد ۷۰ متری ۱۲سال ساخت در باغ شاطر اجاره کنید. همچنین یک واحد ۱۱۰ متری ۳ سال ساخت یک میلیارد و ماهیانه ۵۰ میلیون تومان جهت اجاره برایتان آب می خورد. از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد ۷۰ تا ۱۳۵ متری در گلابدره با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در گلابدره تهران به دست می آورید. اجاره خانه در گلابدره محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) باغ شاطر ۷۰ ۱خوابه، انباری ۱۳۹۰ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۴٬۰۰۰٬۰۰۰ دربند ۸۰ ۱خوابه،انباری ۱۳۹۶ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ظهیرالدوله ۹۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۶ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ نصر ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰ دربند ۱۱۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۹ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ باغ شاطر ۱۲۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۲ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- گلابدره ۱۳۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۸٬۰۰۰٬۰۰۰ اسداللهی ۱۳۵ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در گلابدره تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.