منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، خرید یک واحد آپارتمان در عبدل آباد به بودجه حداقلی ۱.۱ میلیارد تومانی نیازمند است و اگر قصد خرید خانه در این محدوده را دارید در این گزارش اطلاعات کلی به دست خواهید آورد. با مبلغی که ذکر شد می توانید یک واحد ۶۰ متری ۶ سال... به گزارش اقتصاد آنلاین، خرید یک واحد آپارتمان در عبدل آباد به بودجه حداقلی ۱.۱ میلیارد تومانی نیازمند است و اگر قصد خرید خانه در این محدوده را دارید در این گزارش اطلاعات کلی به دست خواهید آورد. با مبلغی که ذکر شد می توانید یک واحد ۶۰ متری ۶ سال ساخت در مرتضی گرد خریداری کنید. همچنین در صورتی که خانه های زیر ۱۰۰ متر به کارتان نمی آید باید گفت یک واحد ۱۰۰ متری نوساز به قیمت ۵ میلیارد تومان در بلوار شکوفه به فروش می رسد. همچنین لازم به ذکر است که خانه های نوساز در عبدل آباد متری ۴۸ تا ۵۱ میلیون تومان به فروش می رسند. برای خرید خانه جزییات زیادی هست که باید در نظر گرفت اما به طور کلی محدوده و مشخصات حائز اهمیت هستند و سایر موارد باید با بازدید حضوری برای خریدار محرز خواهد شد. در جدول زیر قیمت خانه های فروشی محدوده عبدل آباد را خواهید دید که ۶۰تا ۱۳۰ متر هستند. قیمت خانه در عبدل آباد محله متراژ مشخصات سال ساخت قیمت کل(تومان) قیمت هر متر(تومان) مرتضی گرد ۶۰ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۶ ۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۸٬۳۳۳٬۰۰۰  عبدل آباد ۷۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۴۰۲ ۳٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۸٬۵۷۱٬۰۰۰  عبدل آباد ۸۰ ۲خوابه،آسانسور ۱۴۰۱ ۱٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰  شهرک احمدیه ۹۰ ۲خوابه،آسانسور،انباری ۱۴۰۱ ۲٬۵۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۸٬۰۰۰٬۰۰۰  بلوار شکوفه ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مرتضی گرد ۱۱۰ ۲خوابه،انباری ۱۴۰۲ ۲٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۹٬۰۹۰٬۰۰۰ عبدل آباد ۱۲۲ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۳۹۴ ۷٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶۳٬۱۱۴٬۰۰۰ مرتضی گرد ۱۴۴ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۷٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵۱٬۰۲۰٬۰۰۰  توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در عبدل آباد برای فروش گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.