منو کاربری

معرفی-و-پیش-بینی-روند-قیمتی-ثمسکن
اقتصاد آنلاین - مینا یوسفیان؛ به عبارتی جز شرکت های با کمترین P/NAV در بازار سرمایه است. ثمسکن در سال ۱۳۶۹ به ثبت رسید. سرمایه اولیه شرکت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بوده و موسسین آن بانک مسکن، بانک صادرات و بانک سپه هستند. این شرکت در سال ۱۳۸۲ به‌منظور... اقتصاد آنلاین - مینا یوسفیان؛ به عبارتی جز شرکت های با کمترین P/NAV در بازار سرمایه است. ثمسکن  در سال ۱۳۶۹ به ثبت رسید. سرمایه اولیه شرکت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بوده و موسسین آن بانک مسکن، بانک صادرات و بانک سپه هستند. این شرکت در سال ۱۳۸۲ به‌منظور امکان تامین مالی از طریق بازار سرمایه، از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و به‌عنوان یک شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) با نماد «ثمسکن» در بورس اوراق بهادار ثبت شد.یک الگوی دیامتریم با G زمانبر دوساله ۹۹ تا ۱۴۰۱ شکل گرفته و سپس وارد الگوی صعودی زمانبر بعدی شده ایم. شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در نظر دارد به تقویت و توسعه تولیدات خود در بخش کاربری مسکن اقدام کند. این موضوع شامل تعریف و اجرای به‌موقع پروژه‌های مسکونی خود و همچنین حضور در شهرهای جدید دارای بازده مناسب است. فعالیت این شرکت متمرکز بر صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات است. شرکت های بورسی مهم ثمسکن عبارتند از سرمایه گذاری مسکن پردیس، سرمایه گذاری مسکن حنوب . سرمایه گذاری مسکن شمال و سرمایه گذاری مسکن الوند و سرمایه گذاری مسکن تهران و شمال شرق و زاینده رود و... سرمایه گذاری مسکن شمال و سرمایه گذاری مسکن گیلان و منظقه غرب و مسکن البرز  و مسکن نوین پایدار  نیز از جمله سرمایه گذاری های مهم غیر بورسی ثمسکن هستند. تحلیل تکنیکال نماد ثمسکن ثمسکن را در نمای لگاریتمی و تایم فریم روزانه مشاهده می فرمایید. یک الگوی دیامتریم با G زمانبر دوساله ۹۹ تا ۱۴۰۱ شکل گرفته و سپس وارد الگوی صعودی زمانبر بعدی شده ایم. یک سناریوی محتمل برای این الگوی صعودی دیامتریک الماسی است که abcd آن تکمیل شده و حال در e هستیم که صعودی است و تارگت خوبی دارد. با رعایت حد حمایت ۵۵۰-۶۰۰ تومان در این موج هدف های میانی ۷۰۰ و سپس ۸۱۶ ونهایتا ۱۰۰۰-۱۱۰۰ تومان قابل دستیابی است. واگرایی مثبت مخفی معتبری در MACDو RSI داریم که سیگنال ورود را صادر کرده است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.