منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین،مختاری گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۷/۱ لغایت ۱۴۰۲/۷/۳۰ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱) امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه آغاز شد. به گفته سخنگوی شرکت راه آهن فروش بلیت به... به گزارش اقتصاد آنلاین،مختاری گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۷/۱ لغایت ۱۴۰۲/۷/۳۰ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱)  امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه آغاز شد. به گفته سخنگوی شرکت  راه آهن فروش بلیت به صورت همزمان در مراکز فروش حضوری و غیر حضوری از دقایقی پیش آغاز شد‌.   او گفت: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.