منو کاربری
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش در مراسم تجلیل از خادمین اربعین که امروز برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات همه خادمان در سفرهای اربعین گفت: امسال ستاد اربعین زحمات دو چندانی نسبت به سال گذشته انجام داد و مشکلات اجرایی و عدم... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش در مراسم تجلیل از خادمین اربعین که امروز برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات همه خادمان در سفرهای اربعین گفت: امسال ستاد اربعین زحمات دو چندانی نسبت به سال گذشته انجام داد و مشکلات اجرایی و عدم هماهنگی در سال‌های گذشته برطرف شد. وی اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با پلیس عراق، معطلی در مرزها به کمتر از ۱۰ دقیقه کاهش یافت که اتفاق بزرگی بود. البته زحمات برخی از خادمان کمتر دیده شد. همکارانم در سازمان راهداری با تلاش‌های شبانه‌روزی شرایط سفر برای چهار میلیون و ۵۰ هزار نفر را فراهم و تسهیل کردند. همچنین در شش پایانه مرزی مدیریت سفرها انجام و بیش از نیمی از ترددها از پایانه مرزی مهران انجام شد. وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با وجود نگرانی‌هایی از جمله کمبود ظرفیت حمل‌ونقل عمومی، زمان‌بندی بسیار خوب رعایت شد و با کنترل موجودی ناوگان حمل‌ونقل مرزها، زائران با کمترین خستگی به مقاصد خود رسیدند که البته نافی وجود برخی مشکلات نیستیم. همچنین با تلاش‌های انجام‌شده بیشترین زمان معطلی در اوج ترافیک به ۲۲ دقیقه رسید که نتیجه اقداماتی از جمله تعریض و چهاربانده کردن مسیر، احداث پل‌ها و تونل‌ها و ... بود. بذرپاش به افزایش تعداد پارکینگها اشاره کرد و گفت: ظرفیت پارکینگ‌ها در سال گذشته ۶۰ هزار دستگاه خودرو بود که امسال این ظرفیت به بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه رسید. همچنین ایمنی مسیرهای منتهی به مرزها از جمله مسیر اهواز به چذابه ارتقا یافت و مسقف کردن و آسفالت پایانه‌ها از دیگر خدمات ارزنده انجام‌شده به زائران اربعین بود. وی از دست اندرکاران صنعت هوایی در حوزه عرضه بلیت و پروازها و حوزه فرودگاه نیز قدردانی کرد و گفت: بخش زیادی از خدمات به زائران در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد و در توسعه پارکینگ‌ها و خدمات فرهنگی و فرودگاهی اقدامات قابل تقدیری شاهد بودیم. در حوزه ریلی نیز با ابتکاراتی که انجام شد، تعداد زوار جابه‌جاشده در این حوزه افرایش یافت. سازمان‌ هواشناسی نیز با ارائه مکرر و منظم اطلاعات جوی خدمات ارزنده‌ای به زائران اربعین ارائه کرد. منبع: ایسنا

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.