منو کاربری

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ امامزاده حسن در خیابان امین‌الملک میان پل امامزاده معصوم و سه راه آذری، در منطقۀ ۱۷ شهر تهران واقع شده‌است. بر اساس شجره‌نامه موجود، امامزاده حسن از نوادگان حسن مجتبی و پسر عموی شاه‌عبدالعظیم بوده‌است. بقعه وی دارای... اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ امامزاده حسن در خیابان امین‌الملک میان پل امامزاده معصوم و سه راه آذری، در منطقۀ ۱۷ شهر تهران واقع شده‌است. بر اساس شجره‌نامه موجود، امامزاده حسن از نوادگان حسن مجتبی و پسر عموی شاه‌عبدالعظیم بوده‌است. بقعه وی دارای گنبد و بارگاه و صحن وسیعی می‌باشد. ورودی این بنا به طرف شمال قرار دارد و اطراف آن را صحن فرا گرفته‌است.اگر قصد اجاره یک خانه در امامزاده حسن(ع) را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.  اگر قصد اجاره یک خانه ۵۰ متری در امامزاده حسن(ع) را دارید، یک واحد ۱۲ ساله که پارکینگ،انباری و یک اتاق خواب دارد را با رهن کامل ۳۰۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است. اگر به دنبال واحد دیگری در امامزاده حسن(ع) هستید می‌توانید یک خانه ۷۵ متری که دو اتاق خواب و انباری دارد را با پول پیش ۶۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی در امامزاده حسن(ع) کرایه کنید. همچنین باز یک واحد دیگری که ۵۱ متری است و یک خوابه و پارکینگ،آسانسور دارد در با رهن ۲۰۰ میلیون و اجاره ۳ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در امامزاده حسن(ع) برای اجاره قیمت گذاری شده است. اگر به دنبال یک واحد دیگری در امامزاده حسن(ع) با متراژ ۸۰ متر در حالی که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۴۰۰ میلیونی و اجاره ۳ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است. اگر در امامزاده حسن(ع) به دنبال خانه بزرگ تر هستید باز یک واحد با متراژ ۹۰ متری دو اتاق خواب و انباری،پارکینگ دارد را با رهن کامل ۶۸۰ میلیون تومانی در امامزاده حسن(ع) کرایه کنید. همچنین باز یک واحد در امامزاده حسن(ع) با متراژ ۴۸ متر و ۵ ساله و که یک اتاق خواب، آسانسور دارد را با رهن  ۲۵۰ میلیون و اجاره ۵۰۰ هزار تومانی برای اجاره قیمت گذاری شده است.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در امامزاده حسن(ع) به دست خواهید آورد. هزینه رهن و اجاره خانه در امامزاده حسن(ع) محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان) امامزاده حسن(ع) ۵۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  -  امامزاده حسن(ع) ۷۵ ۲خوابه،انباری ۱۳۹۰ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰  امامزاده حسن(ع) ۵۱ ۱خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۲ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۵۰۰٬۰۰۰  امامزاده حسن(ع) ۴۰ ۱خوابه ۱۳۸۲ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  - امامزاده حسن(ع) ۹۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۶۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰  - امامزاده حسن(ع) ۷۴ ۲خوابه،انباری،آسانسور ۱۳۹۵ ۴۶۵٬۰۰۰٬۰۰۰  - امامزاده حسن(ع) ۸۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۶ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۵۰۰٬۰۰۰   امامزاده حسن(ع) ۴۸ ۱خوابه،آسانسور ۱۳۹۸ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵۰۰٬۰۰۰  -توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در امامزاده حسن(ع) برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.