منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان روز سه‌شنبه در بیست و هفتمین نشست شورای وزرای سازمان همکاری‌ اقتصادی گفت: جمهوری آذربایجان حامی صلح در منطقه است. آذربایجان برای حل‌وفصل مشکلات منطقه‌ای با شراکت... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان روز سه‌شنبه در بیست و هفتمین نشست شورای وزرای سازمان همکاری‌ اقتصادی گفت: جمهوری آذربایجان حامی صلح در منطقه است. آذربایجان برای حل‌وفصل مشکلات منطقه‌ای با شراکت مستقیم کشورهای منطقه، فرمت همکاری‌های ۳+۳ را پیشنهاد داد. هم‌اکنون شرایط تاریخی برای عادی‌سازی روابط میان ارمنستان و جمهوری‌ آذربایجان، امضای توافق صلح و تبدیل کردن قفقاز جنوبی به محلی برای صلح و همکاری فراهم شده است. وی ادامه داد: برنامه «بازگشت بزرگ» به اراضی آزاد شده از اولویت‌های ملی ما است. مطابق با چارچوب این برنامه، تاکنون از بازگشت افراد آواره به شهرهای لاچین، فضولی، آگالی، آغاونو و تالش اطمینان حاصل شده است. تا سه سال آتی ۱۰۰۰۰۰ شخص آواره به خانه‌هایشان بازخواهند گشت. علی‌اف افزود: این برنامه‌ها شرایط خوبی را برای احیای مناطق اقتصادی زنگه‌زور شرقی و قره‌باغ ایجاد خواهد کرد. رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توافقی حاصل شده که مطابق با آن جاده‌ و خط راه آهنی از طریق خاک جمهوری اسلامی ایران به نخجوان کشیده خواهد شد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.