منو کاربری

قیمت فونیکس مدیران خودرو در بازار آزاد پس از مدت‌ها افزایش پیدا کرده است. بر این اساس قیمت فونیکس FX پریمیوم طی یک هفته ۱۰۰ میلیون بالا رفته است. همچنین قیمت فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت نیز ۱۰۰ میلیون طی یک هفته افزایش پیدا کرده است. فونیکس آریزو ۶... قیمت فونیکس مدیران خودرو در بازار آزاد پس از مدت‌ها افزایش پیدا کرده است. بر این اساس قیمت فونیکس FX پریمیوم طی یک هفته ۱۰۰ میلیون بالا رفته است. همچنین قیمت فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت نیز ۱۰۰ میلیون طی یک هفته افزایش پیدا کرده است. فونیکس آریزو ۶ پرو نیز با افزایش ۳۰ میلیون تومانی به روز شده است. همچنین قیمت تیگو ۸ کلاسیک ۴۰ میلیون بالا رفت و قیمت فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم و تیگو ۷ پرو اکسلنت نیز ۴۰ میلیون افزایش هفتگی را ثبت کرد. قیمت نمایندگی فونیکس را نیز در ادامه بخوانید.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.