منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، خالد مشعل روز شنبه در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه تصریح کرد حوادث (طوفان الاقصی) از 7 اکتبر آغاز نشد بلکه باید بدانید که این رویدادها از زمان اشغال سرزمین ما و کشتار و آوارگی ملت فلسطین آغاز شده... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، خالد مشعل روز شنبه در  گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه  تصریح کرد حوادث (طوفان الاقصی) از 7 اکتبر آغاز نشد بلکه  باید بدانید که این رویدادها  از زمان اشغال سرزمین ما و کشتار و آوارگی ملت فلسطین آغاز شده است. مشعل با رد  اتهامات وارده به گردان‌های القسام مبنی بر حمله به غیرنظامیان اسرائیلی و قتل کودکان آنها گفت: قوانین گردان‌های القسام در جنگ برگرفته از آموزه‌های دین حنیف اسلام است و شما دستورات محمد ضیف فرمانده گردانهای القسام را مبنی بر اینکه کودکان و  زنان و سالخوردگان را نکشید، بارها شنیده اید. رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج در ادامه تاکید کرد رژیم اشغالگر با اتکا به توانمندی های آمریکا و غرب عمداً در حال ارتکاب کشتار و نسل کشی علیه غیرنظامیان است. وی  تصریح کرد زمان اجرای عملیات طوفان الاقصی با جنایات اشغالگران و تشدید تعرضات آنها در مسجدالاقصی و قدس مرتبط است. خالد مشعل تاکید کرد  تصمیم برای برنامه ریزی و  اجرای عملیات تنها از جانب گردان های القسام  اتخاذ شده و هیچ طرف خارجی در برنامه ریزی یا اجرای عملیات دخیل نبوده است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.