منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، پیش از شروع بازی امشب بلژیک و سوئد در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا، دو هوادار سوئدی در نزدیکی ورزشگاه محل برگزاری بازی بر اثر شلیک گلوله کشته شدند. بعد از به قتل رسیدن این 2 هوادار فوتبال در بروکسل،... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،  پیش از شروع بازی امشب بلژیک و سوئد در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا، دو هوادار سوئدی در نزدیکی ورزشگاه محل برگزاری بازی بر اثر شلیک گلوله کشته شدند. بعد از به قتل رسیدن این 2 هوادار فوتبال در بروکسل، که پیراهن سوئد را به تن داشتند، بازیکنان سوئد از حضور در نیمه‌ دوم بازی مقابل بلژیک امتناع کردند و با همراهی تیم بلژیک، این بازی به طور کامل متوقف شد. یک شخص که خود را عضو داعش معرفی کرده، با انتشار ویدیویی در توییتر اعلام کرده که دست به این جنایت زده است. پلیس بلژیک نیز به هواداران سوئدی توصیه کرده به دلایل امنیتی در ورزشگاه بمانند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.