منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در بیانیه هلال احمر فلسطین آمده است: دشمن صهیونیست چندین ساختمان مسکونی را در خیابان‌های اصلی اطراف بیمارستان هدف قرار داده است. هلال احمر فلسطین افزود: در نتیجه این بمباران‌ها ترکش‌هایی به ساختمان اصلی... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در بیانیه هلال احمر فلسطین آمده است: دشمن صهیونیست چندین ساختمان مسکونی را در خیابان‌های اصلی اطراف بیمارستان هدف قرار داده است. هلال احمر فلسطین افزود: در نتیجه این بمباران‌ها ترکش‌هایی به ساختمان اصلی بیمارستان که حدود ۸۰۰۰ نفر از افراد آواره و بی‌سرپناه نیز همراه با کادر بیمارستان در آنجا حضور دارند، اصابت کرده است. هلال احمر فلسطین تأکید کرد که باید حمایت فوری از افراد غیرنظامی و کادر بیمارستان انجام شود. دیشب در بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه، بیش از ۵۰۰ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند که به گفته منابع غیررسمی این تعداد به ۱۰۰۰ نفر می رسد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.