منو کاربری

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا، بر اساس قیمت سشوار کرونر مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت سشوار جی اچ دی مبلغ ۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی... اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا، بر اساس قیمت سشوار کرونر مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت سشوار جی اچ دی مبلغ ۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.  برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید. لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد. قیمت انواع سشوار برند مدل قیمت / تومان کرونر CR-۶۶۹۹ ۲۵۰۰W ۲,۱۰۰,۰۰۰ پرومکس MXS-۸۸۸۹ ۴۵۰,۰۰۰ یورولوکس  EU _ HD۷۵۰۱ML ۲,۴۰۰,۰۰۰ جی اچ دی Helios ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ الچیم ۲۰۰۱ ۱۳,۰۰۰,۰۰۰  والرا داینامیک پرو ۴۲۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.