منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه ایران در نشست خبری با حضور خبرنگاران بعد از برگزاری نشست ۳+۳ شرکت کرد.وزیران امور خارجه روسیه، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان امروز با حضور در تهران نشستی در خصوص تحولات قفقاز برگزار کردند.... به گزارش اقتصادآنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه ایران در نشست خبری با حضور خبرنگاران بعد از برگزاری نشست ۳+۳ شرکت کرد.وزیران امور خارجه روسیه، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان امروز با حضور در تهران نشستی در خصوص تحولات قفقاز برگزار کردند. وزیرخارجه ایران در نشست خبری گفت: اولین نشست فرمت 3+3 با تمرکز بر موضوع حل و فصل منازعه در قفقاز در روسیه برگزار شد و دومین نشست را امروز در تهران برگزار کردیم. امیدواریم در ادامه شاهد حضور سازنده و مفید کشور دوست گرجستان هم باشیم. نشست بعدی را توافق کردیم که در کشور ترکیه برگزار شود. وی در ادامه بیان کرد: اینکه همزمان با بحران در غزه و تجاوزات رژیم اسرائیل این نشست برگزار شد، دو پیام دارد. ما از فرصت برای پرداختن و تمرکز بیشتر و رایزنی در سطح وزرا و همچنین دیدار با رئیس جمهوری استفاده کردیم و در خصوص یافتن راهکارهایی برای تجاوزات رژیم و همچنین کوچ اجباری ساکنین غزه گفتگو و رایزنی ثمربخشی داشته باشیم. این پیام را اجلاس داشت که ایران از کنشگری فعال در منطقه برخوردار است. شعار و عنوان اجلاس تمرکز داشت بر نوبت صلح همکاری و پیشرفت در قفقاز جنوبی و امیدواریم در آینده شاهد هیچگونه تهدید در منطقه قفقاز نباشم. امیدوارم این نشست‌ها در باکو و ایروان بعد از ترکیه ادامه داشته باشد. وزیر امور خارجه با اشاره به رایزنی اخیر با سامح شکری، همتای مصری خود در شب گذشته، گفت: امروز از زبان وزیران خارجه جزئیات بیشتری را دریافت کردیم؛ مایه تاسف است که کشورهای عربی حاضر نمی‌شوند از حق مشروع فلسطین در متن بیانیه نشست مصر صحبت کنند؛ امروز منطقه مانند بشکه باروت است و به طرف‌های دخیل در این آتش‌افروزی به‌طور مشخص آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیه می‌کنیم تا دیر نشده، کشتار زنان و کودکان را متوقف کنند.امیرعبداللهیان همچنین درباره رایزنی اخیر خود با سران مقاومت فلسطین، توضیح داد: شب گذشته با سران مقاومت فلسطین گفتگو کردم؛ نکته مهم این است که سران مقاومت تاکیدشان بر آمادگی طولانی‌مدت برای تداوم مبارزه در بخش نظامی است.وی در ادامه ضمن اشاره به حضور وزیران خارجه جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان در نشست امروز، گفت: در کنار هم بودن وزیران خارجه جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان، نشان‌دهنده حرکت ۲ کشور به سوی صلح و دوستی است؛ در حاشیه این نشست وزیران ۲ کشور باهم گفتگو کردند؛ این نشست بستری را فراهم کرد تا صلح هرچه سریع‌تر در قفقاز پیش بیاید. درحال تکمیل...

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.