منو کاربری

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ در بازار صنایع دستی قیمت سرویس سماور فیروزه کوبی مبلغ ۳۵ میلیون تومان و قیمت یک شکلات خوری و بشقاب فیروزه کوب مبلغ ۱ میلیون و سیصد هزار تومان است که می توان به بعنوان هدیه و یادگاری یک عمر در خانه تازه عروس و... اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ در بازار صنایع دستی قیمت سرویس سماور فیروزه کوبی مبلغ ۳۵ میلیون تومان و قیمت یک شکلات خوری و بشقاب فیروزه کوب مبلغ ۱ میلیون و سیصد هزار تومان است که می توان به بعنوان هدیه و یادگاری یک عمر در خانه تازه عروس و دامادها باشد. قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید. قیمت انواع ظروف فیروزه کوب نام کالا مدل و مشخصات قیمت / تومان سرویس سماور فیروزه کوبی ۵ پارچه کد ۶۵ ۳۵,۶۰۰,۰۰۰ ست شکلات خوری و بشقاب فیروزه کوبی مدل سنگ برجسته چند ضلعی کد HQ۳۲۲۵Magnificent-Art ۲۹,۶۵۰,۰۰۰ شکلات خوری فیروزه کوبی آقاجانی کد F۰۹۸ ۱,۳۰۰,۰۰۰ ست ۳ تکه آینه و شمعدان فیروزه کوبی مدل قلم نقره کد Magnificent-Art ۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰ سرویس چای خوری فیروزه کوبی ۱۴ پارچه مدل شاهپسند کد HQ۶۰۴۰ ۱۹,۷۰۰,۰۰۰ شکلات خوری فیروزه کوبی کد ۱۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.