منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه کشورمان درباره نشست سازمان ملل درباره تحولات فلسطین در شبکه ایکس نوشت: امروز طی سخنرانی، دیدگاه‌ کشورمان پیرامون تحولات فلسطین را در مجمع عمومی سازمان ملل بیان خواهم کرد.... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه کشورمان درباره نشست سازمان ملل درباره تحولات فلسطین در شبکه ایکس نوشت: امروز طی سخنرانی، دیدگاه‌ کشورمان پیرامون تحولات فلسطین را در مجمع عمومی سازمان ملل بیان خواهم کرد. وی افزود: ‏با توجه به نافرجامی و وتوی قطعنامه‌های پیشنهادی در شورای امنیت، برای صدور قطعنامه در مجمع عمومی، توقف جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه و ارسال کمک‌ انسانی به این منطقه تلاش می‌شود. وزیر امور خارجه کشورمان بامداد امروز به منظور شرکت در اجلاس فوق‌العاده مجمع عمومی سازمان ملل متحد در خصوص فلسطین و نیز استمرار رایزنی‌ها با مسؤلان بین‌المللی، وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد و مورد استقبال امیرسعید ایروانی سفیر و دیپلمات‌های ارشد کشورمان نزد سازمان ملل متحد قرار گرفت. امیرعبداللهیان در بدو ورود به نیویورک در جمع خبرنگاران گفت: شرایط منطقه غرب آسیا با توجه به قتل عام و نسل کشی که درباره مردم غیر نظامی غزه در جریان است و حمایت هایی که آمریکا و تعداد معدودی از کشورهای اروپایی بطور کورکورانه اما تمام عیار از رژیم صهیونیستی انجام می دهند، به نقطه نگران کننده‌ای برای همه کشورهای منطقه رسیده و هر آن احتمال خارج شدن کنترل از دست همه طرف ها وجود دارد. وی خاطرنشان کرد: سه‌شنبه این هفته نشست شورای امنیت به موضوع فلسطین پرداخت و وزیر امور خارجه برزیل (بعنوان رئیس دوره ای شورای امنیت) دعوتی بعمل آورده بود که در این نشست حضور پیدا کنم، اما به دلیل اینکه روز سه شنبه تا دیروقت نشست 3+3 قفقاز جنوبی را در تهران داشتیم، امکان اینکه به موقع برسیم، فراهم نبود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.