منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وزارت امور مهاجرین دولت موقت طالبان در افغانستان اعلام کرد که روز گذشته ۵۱۷۹ مهاجر به این کشور بازگشته‌ اند. به نقل از آناتولی، اداره گمرک اسلام‌ قلعه هرات نیز اعلام کرد که از میان این مهاجران ۳۵۹۱ نفر همراه با... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وزارت امور مهاجرین دولت موقت طالبان در افغانستان اعلام کرد که روز گذشته ۵۱۷۹ مهاجر به این کشور بازگشته‌ اند. به نقل از آناتولی، اداره گمرک اسلام‌ قلعه هرات نیز اعلام کرد که از میان این مهاجران ۳۵۹۱ نفر همراه با خانواده‌ ها به اجبار یا داوطلبانه وارد افغانستان شده‌ اند. طبق گزارش آناتولی، حدود ۱۵۸۵ مهاجر افغان روز چهارشنبه از طریق مرز اسپین بولدک از پاکستان به اجبار به افغانستان بازگشتند. برخی از مهاجرانی که به عنوان آسیب پذیر شناسایی شده بودند و نیاز به کمک دارند، برای دریافت کمک به سازمان بین المللی مهاجرت ارجاع داده شده اند. بسیاری از مهاجران افغان در پاکستان به دلیل نداشتن مدارک قانونی اقامت بازداشت شده و اغلب به افغانستان بازگردانده می‌ شوند. در همین حال، سرفراز بوگتی، وزیر کشور پاکستان با بیان اینکه اسلام آباد هیچ برنامه‌ ای برای تمدید مهلت اخراج مهاجران ندارد، به رسانه‌ های پاکستانی گفت: درباره اخراج ساکنان غیرقانونی صحبت کردیم، اما این پیام به گونه ای ابلاغ شد که گویی فقط افغان‌ ها را اخراج می کنیم. پیام دولت فقط برای افغان‌ ها نبود. این برای همه مهاجران غیرقانونی بود. به گزارش اکسپرس تریبون پاکستان، علیرغم اینکه اسلام آباد تحت فشار کشورهای مختلف برای تجدید نظر در تصمیم خود در مورد اخراج مهاجران غیرقانونی ساکن این کشور قرار دارد، همچنان مصمم به این موضوع است و تمایلی به تغییر موضع خود هم ندارد. پاکستان تصمیم به اخراج حدود ۱.۷ میلیون اتباع خارجی- عمدتاً افغان‌ هایی که به طور غیرقانونی در این کشور اقامت داشته‌ اند- گرفته است. آنها تا ۳۱ اکتبر فرصت دارند که از کشور خارج شوند یا در خطر اخراج هستند. یک مقام ارشد دولتی اسلام‌ آباد که خواست نامش فاش نشود به رسانه‌ ها گفت: تمام خارجی‌ هایی که به طور غیرقانونی در کشور زندگی می‌کنند باید به ضرب الاجل ۳۱ اکتبر پایبند باشند. ما به تصمیم خود پایبند هستیم. هیچ گونه انعطافی وجود نخواهد داشت.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.