منو کاربری

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ صندوق صدف سهام با بازدهی مثبت ۰.۰۱ درصدی بهترین بازدهی در صندوق‌ها سهامی و صندوق سهامی اهرمی کاریزما با بازدهی منفی ۶.۵۸ درصدی ضعیف‌ترین عملکرد را در بین صندوق‌های سهامی داشته است. در بین صندوق‌های مختلط نیز بهترین... اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ صندوق صدف سهام با بازدهی مثبت ۰.۰۱ درصدی بهترین بازدهی در صندوق‌ها سهامی و صندوق سهامی اهرمی کاریزما با بازدهی منفی ۶.۵۸ درصدی ضعیف‌ترین عملکرد را در بین صندوق‌های سهامی داشته است. در بین صندوق‌های مختلط نیز بهترین عملکرد متعلق به صندوق مختلط گوهر نفیس تمدن   با بازدهی منفی ۰.۲۹ بوده است و صندوق مشترک نیکی گستران با نزول ۳.۱۵ درصدی ضعیعف‌ترین عملکرد را در این گروه داشته است. همچنین در صندوق‌های درآمد ثابت بهترین بازدهی متعلق به صندوق مشترک آسمان امید با رشد ۰.۴۹ درصدی و بدترین بازدهی متعلق به صندوق خزانه داریوش با کاهش ۰.۴۹ درصدی بوده است. بازدهی صندوق‌ها:

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.