منو کاربری

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با کاهش ۱.۵۸ درصدی همراه شد و شاخص کل هم وزن نیز با ریزش۲.۴۲ درصدی همراه شد و بعد از مدت‌ها شاخص کل بورس در مقیاس هفتگی به اعداد کمتر از ۲ میلیون واحدی رسید و زنگ هشدار را... اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با کاهش ۱.۵۸ درصدی همراه شد و شاخص کل هم وزن نیز با ریزش۲.۴۲ درصدی همراه شد و بعد از مدت‌ها شاخص کل بورس در مقیاس هفتگی به اعداد کمتر از ۲ میلیون واحدی رسید و زنگ هشدار را برای بسیاری از فعالان بورس به صدا درآورد. بازار سکه و طلا نیز در هفته گذشته با نوسان زیادی همراه نبود و درنهایت کاهش ۰.۶ درصدی برای سکه رقم خورد. بازار کریپتو طی هفته گذشته توانست در سطوح جدید قیمتی خود را تثبیت کند و رشد آلت‌کوین‌ها نیز در هفته گذشته از دیگر اتفاقات مهم این بازار بود که بعد از مدت‌ها ریزش بالاخره سرمایه‌گذاران این ارزها توانستند نفسی چاق کنند و زیر فشار فروش سنگین خارج شوند. به نظر آلت‌کوین‌های مستعد از قدرت خرید خوبی برخوردار هستند و بتوانند سطوح بالاتری را طی ماه‌های آتی تجربه کنند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.