منو کاربری

در این اجلاس درخصوص افزایش حجم تبادلات تجاری، موضوعات بانکی، علم و فناوری، ترانزیت کالا و موضوع انرژی و آب مذاکرات بسیار خوب و سازنده ای صورت گرفت. مقرر شد اجرایی کردن این مذاکرات توسط مسئولین و وزرای مربوطه پیگیری شود. در ادامه با وزیر انرژی کشور... در این اجلاس درخصوص افزایش حجم تبادلات تجاری، موضوعات بانکی، علم و فناوری، ترانزیت کالا و موضوع انرژی و آب مذاکرات بسیار خوب و سازنده ای صورت گرفت. مقرر شد اجرایی کردن این مذاکرات توسط مسئولین و وزرای مربوطه پیگیری شود. در ادامه با وزیر انرژی کشور ازبکستان مذاکراتی در بحث برق داشتیم؛ به صورت مقدماتی توافقات خوبی در ساخت نیروگاه و اتصال شبکه های الکتریکی به کشور و تبادلات برق از طریق شبکه های الکتریکی مطرح شد. مقرر شد در هفته آینده که نمایشگاه بین المللی برق در تهران برگزار می شود وزیر انرژی تاجیکستان به تهران سفر کند و دستاورد های صنعت برق ایران را از نزدیک مشاهده و مذاکراتی برای استفاده از ظرفیت های ایران ویژه در بخش ساخت نیروگاه و انتقال و شبکه صورت بگیرد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.