منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نوشت؛رئیس جمهور در جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی در عربستان شرکت خواهد کرد. جمشیدی در ادامه تصریح کرد: امروز آیت الله رئیسی در دیدار با اردوغان در حاشیه اکو مطرح کرد که اگر جلسه... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نوشت؛رئیس جمهور در جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی در عربستان شرکت خواهد کرد. جمشیدی در ادامه تصریح کرد: امروز آیت الله رئیسی در دیدار با اردوغان در حاشیه اکو مطرح کرد که اگر جلسه ریاض نتواند برای کمک به مردم غزه موثر باشد احتمال گسترش درگیری ها را جدی میبینم چراکه ملت ها از اثرگذاری دولت‌های مسلمان ناامید می شوند.  سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نشست فوق العاده این سازمان برای بررسی تحولات نوار غزه ۱۸ اکتبر (چهارشنبه؛ ۲۶ مهر ماه) برگزار خواهد شد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.