هدف استراتژیک و بلند مدت فیروزه تبدیل شدن به یک سوپر مارکت مالی است
اقتصادآنلاین_فرزانه شهریاری؛ رامین ربیعی مدیر عامل گروه مالی فیروزه در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ از هدف بلند مدت این مجموعه برای تبدیل شدن به سوپرمارکت مالی خبر داد و به اقتصاد آنلاین گفت؛۶۰ سال از عمر بورس در ایران میگذرد اما فلسفه وجودی آن...
اقتصادآنلاین_فرزانه شهریاری؛ رامین ربیعی مدیر عامل گروه مالی فیروزه در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ از هدف بلند مدت این مجموعه برای تبدیل شدن به سوپرمارکت مالی خبر داد و به اقتصاد آنلاین گفت؛۶۰ سال از عمر بورس در ایران میگذرد اما فلسفه وجودی آن مغفول مانده است درصورتی که در دیگر نقاط دنیا فلسفه وجودی بازار سرمایه این است که کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ در آن سرمایه جذب کنند اما متاسفانه در ایران شرکتها به آن شکل نمیتوانند در بازار سرمایه، جذب سرمایه کنند.