منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وزارت خارجه فرانسه همچنین خشونت شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری را محکوم کرده و آن را «سیاست ترور» با هدف آواره کردن فلسطینی‌ها خواند و از مقامات اسرائیلی خواست تا از فلسطینیان در برابر خشونت محافظت کنند.... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وزارت خارجه فرانسه همچنین خشونت شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری را محکوم کرده و آن را «سیاست ترور» با هدف آواره کردن فلسطینی‌ها خواند و از مقامات اسرائیلی خواست تا از فلسطینیان در برابر خشونت محافظت کنند. به گزارش رویترز، آن کلر لژاندر، سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگاران همچنین گفت که حدود نیمی از ۱۰۰ تن کمکی که فرانسه به غزه ارسال کرده بود وارد این منطقه شده است. وی افزود: تصمیم اسرائیل در مورد حکومت آینده غزه که به گفته او باید بخشی از یک کشور فلسطینی آینده باشد، به عهده اسرائیل نیست.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.