منو کاربری

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ صندوق ترمه ایساتیس پویا با بازدهی مثبت ۱.۰۴ درصدی بهترین بازدهی روزانه در صندوق‌ها سهامی و صندوق واسطه‌گری مالی یکم با بازدهی منفی ۰.۷۶ درصدی ضعیف‌ترین عملکرد روزانه را در بین صندوق‌های سهامی داشته است. در بین... اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ صندوق ترمه ایساتیس پویا با بازدهی مثبت ۱.۰۴ درصدی بهترین بازدهی روزانه در صندوق‌ها سهامی و صندوق واسطه‌گری مالی یکم با بازدهی منفی ۰.۷۶ درصدی ضعیف‌ترین عملکرد روزانه را در بین صندوق‌های سهامی داشته است. در بین صندوق‌های مختلط نیز بهترین عملکرد متعلق به صندوق مشترک کوثر با بازدهی مثبت ۰.۵۱ درصدی بوده است و صندوق یکم نیکوکاری آگاه با کاهش ۰.۴۴درصدی‌ضعیعف‌ترین عملکرد را در این گروه داشته است. همچنین در صندوق‌های درآمد ثابت بهترین بازدهی روزانه متعلق به صندوق  سپر سرمایه بیدار با رشد ۰.۶۷ درصدی و بدترین بازدهی متعلق به صندوق پارند پایدار سپهر با کاهش ۰.۵۸ درصدی بوده است. بازدهی صندوق‌ها:

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.