منو کاربری

در ادامه روند نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران، حضور قابل توجه علاقه‌مندان و متخصصان این صنعت برای بازدید از محصولات فونیکس ادامه دارد. در کنار نمایش تکنولوژی PHEV در تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و پیش‌نمایشی از تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به عنوان محصول... در ادامه روند نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران، حضور قابل توجه علاقه‌مندان و متخصصان این صنعت برای بازدید از محصولات فونیکس ادامه دارد. در کنار نمایش تکنولوژی PHEV در تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و پیش‌نمایشی از تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به عنوان محصول آینده این برند، برند فونیکس خودروهای احتراق داخلی خود را نیز در همین عرصه به نمایش گذاشت. مدل‌های به نمایش درآمده نشان دهنده تلفیقی از فناوری پیشرفته، عملکرد بی بدیل و طراحی آوانگارد هستند که بر تعهد فونیکس به ایجاد نوآوری در چشم انداز خودرو تاکید می‌کند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.