منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، سیدعلی مهاجر در دیدار با الیاس قاییف سرکنسول ترکمنستان و جولان پاتیرف وابسته سیاسی کنسولگری این کشور اظهار کرد: روابط حسنه و همه جانبه با همسایگان، از سیاست‌های استراتژیک و راهبردی جمهوری اسلامی ایران و اصل مورد تاکید رهبر... به گزارش اقتصاد آنلاین، سیدعلی مهاجر در دیدار با الیاس قاییف سرکنسول ترکمنستان و جولان پاتیرف وابسته سیاسی کنسولگری این کشور اظهار کرد: روابط حسنه و همه جانبه با همسایگان، از سیاست‌های استراتژیک و راهبردی جمهوری اسلامی ایران و اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است. سرکنسول ترکمنستان هم در این دیدار هدف از سفر به گلستان را پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار گلستان به ترکمنستان و استان بالکان اعلام کرد. الیاس قاییف اظهار کرد: در سفر استاندار گلستان به بالکان توافقات بسیار خوب و سازنده‌ای انجام شد که مطمئنا فصل جدیدی در روابط بین دو کشور ترکمنستان و ایران خواهد بود. گمرک اینچه برون در ۸۰ کیلومتری شمال شهر گرگان واقع شده و یکی از مرزهای مهم و راهبردی کشور به شمار می‌رود که بعد از فروپاشی شوروی سابق و استقلال ترکمنستان دوباره بازگشایی پس از سالها توقف رونق تجارت از سر گرفته شده و در دولت سیزدهم توجه ویژه به توسعه صادرات با کشورهای همسایه به ویژه از طریق اینچه برون شده است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.