منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت فناوری و ارتباطات با اشاره به پائین بودن سرعت اینترنت ثابت و تلفن همراه گفت: مصرف مردم بدلیل استفاده از شبکه‌های اجتماعی رو به افزایش است و... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت فناوری و ارتباطات با اشاره به  پائین بودن سرعت اینترنت ثابت و تلفن همراه گفت: مصرف مردم بدلیل استفاده از شبکه‌های اجتماعی رو به افزایش است و توسعه‌های مورد نیاز امروز در گذشته انجام نشده و ما باید نیاز امروز و نیاز فردا را برطرف کنیم که برخی از آن‌ها زمانبَر است. وی با بیان اینکه انتظار داریم در ماه‌های آینده کیفیت اینترنت بهتر شود، افزود: ما در حال تقویت شبکه هسته مرکزی هستیم و این در حالیست که ۷۸ منطقه اصلی در کشور داریم که شهرهای اصفهان مشهد، تبریز، شیراز، اهواز و شمال جزو هسته اصلی هستند و از طریق آن‌ها ارتباط بین استانی برقرار می‌شود تا ترافیک از نقاط اصلی به نقاط فرعی و انتهایی توزیع و برگردانده شود. معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت فناوری و ارتباطات ادامه داد: ما یک پروژه خوب با تجهیزات داخلی را انجام دادیم و اکنون در هسته مرکزی کشور مشکلی نداریم و ترافیک از هسته مرکزی به نقاط فرعی کشور توزیع شده است. انصاری گفت: ما با تجهیزات داخلی خود به ظرفیت نخست کشور که ۳۵ ترابیت بود ۲۰ ترابیت دیگر اضافه کردیم و در حال حاضر مشکلی در هسته مرکزی نداریم. وی بیان داشت: امروزه بیشتر کارهای مردم از طریق موبایل و خدمات و ارتباطات انجام می‌گیرد و این رفتار غیراستاندارد به شبکه‌های ما فشار می‌آورد. معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت فناوری و ارتباطات تصریح کرد: ما باید ارتباطات را به نقاط میانی منتقل کنیم تا به شبکه اصلی کشور وصل شود و ترافیک کاهش یابد و در نهایت شبکه به فیبرنوری وصل شود. انصاری بیان داشت: وزارت ارتباطات تاکنون ۲۵ هزار میلیارد ریال به شرکت زیرساخت و ۲۰ هزار میلیارد ریال به اپراتورها کمک کرده است که این رقم سال آینده به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد. وی اضافه کرد: البته ارتباطات شهری هم به موازات مخابرات باید شبکه‌سازی کند، اما پروژه‌های ارتباطی زمانبَر است و ۲ برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت تا رسیدن به برنامه بلندمدت در پیش رو داریم.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.