منو کاربری
به گزارش اقتصادآنلاین، صبح امروز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲، بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (telecom ۲۰۲۳)، با برگزاری مراسم افتتاحیه، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با... به گزارش اقتصادآنلاین، صبح امروز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲، بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (telecom ۲۰۲۳)، با برگزاری مراسم افتتاحیه، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در «سالن اصلی نمایشگاه (۸و۹)»، دستاوردها و محصولات فناورانه و نوآورانه خود در حوزه‌های نسل پنج تلفن‌همراه، سرویس‌های دیجیتال، شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx)، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و… را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان ارائه می‌کند. در اولین روز نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، از دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس و دکتر محمد رضوی‌زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در غرفه ایرانسل میزبانی کرد. مدیرعامل ایرانسل در جریان این بازدید، به شرح اقدام‌های ایرانسل در حوزه فیبرنوری پرداخت و گفت: تا کنون در ۱۷ استان به سرعت در حال توسعه فیبرنوری هستیم و این پروژه ملی را با قدرت جلو می‌بریم. تلاش می‌کنیم تا با به‌کارگیری ظرفیت‌های بومی، در لایه نرم‌افزار و سخت‌افزار، بتوانیم تولیدات داخلی داشته باشیم و در این زمینه در تولید مودم‌های بومی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ایم. همچنین توسعه ۵G را ادامه داده و با رساندن تعداد سایت‌های ایرانسل به ۷۰۰، هم‌اکنون این سرویس در شهرهای مختلف در دسترس کاربران است. توانگر نیز در جریان این بازدید ضمن ابزار خرسندی از به‌کارگیری فناوری‌های دیجیتال توسط ایرانسل گفت: رشد و تکامل اقتصاد دیجیتال با فناوری‌های جدید دیجیتال محقق می‌شود. هر چند که در بحث اقتصاد دیجیتال، ارائه اینترنت باکیفیت نقش بسیار مهمی دارد، اما عدم تخصیص ارز از یک طرف و کاهش درآمد اپراتورها و حتی زیرساخت از سوی دیگر، به دلایل مختلف مانع سرمایه گذاری لازم و به موقع شده است و در آینده نزدیک کیفیت شبکه را با کاهش چشمگیر همراه می‌کند. اپراتورهای همراه اصولا امکان سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت‌ها را ندارند و دود این مسأله به چشم کل اقتصاد دیجیتال کشور رفته است. ما در تعامل با وزارت ارتباطات از آن‌ها خواسته‌ایم که برای اصلاح نظام تعرفه‌گذاری اقدام کنند. غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه ۵G  است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (usecase) مختلف ۵G  را با ایرانسل تجربه کنند. از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، می‌توان به معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر فناوری‌های ارتباطی از جمله جدیدترین دستاوردهای نسل پنجم شبکه تلفن‌همراه ۵G  و شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) اشاره کرد. همچنین جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل در حوزه نسل پنج تلفن‌همراه و راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه می‌شود. در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که مورد استفاده کاربران قرار دارند نیز به بازدیدکنندگان ارائه شده و از سرویس‌های جدید رونمایی می‌شود. از جمله این سرویس‌ها، کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیب‌جت»، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری «یلوپل»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل هستند. بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه سرویس خودروی متصل، واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل «PoC»، سرویس شبکه امن همراه «VPN»، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت‌ شبکه به کسب‌وکارها، شبکه اختصاصی ۵G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌کند. همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان  ایرانسل و سازمان‌ها و کسب‎وکارها، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول آفرین (تحول دیجیتال)، امضا می‌شود. ارائه محصولات نرم‌افزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، از جمله سامانه‌ تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه قدردانی درون‌سازمانی Shine، شبکه اجتماعی داخلی iTrust، سامانه مدیریت عملکرد کارکنان IPF، سامانه‌های مدیریت خدمات داخلی و پشتیبانی (iFood/iTaxi/iParking) و سامانه جذب و استخدام ایرانسل، از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ است. همچنین بازدید کنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام می‌توانند با مدیران و کارشناسان تیم جذب و استخدام به صورت مستقیم گفت‌وگو کنند و با آخرین فرصت‌های شغلی ایرانسل آشنا شوند. همچنین از صفحه فرصت‌های شغلی ایرانسل در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.  معرفی بخش‌های مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه و آکادمی ایرانسل نیز از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است که از علاقه‌مندان حوزه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال میزبانی می‌کند. کارشناسان فروش ایرانسل در غرفه تلکام ۱۴۰۲، ضمن  معرفی محصولات ارتباطی مانند سیم‌کارت ۰۹۰۰، پلتفرم خرید گوشی تلفن‌همراه و انواع مودم‌ها از جمله نسل جدید مودم ۵G،  اطلاعات لازم در خصوص جذب و راهنمایی شبکه نمایندگان فروش و توزیع  را انجام خواهند داد و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربری‌شان پاسخ می‌دهند. همچنین در این بخش، خدمات گفت‌وگوی آنلاین، پشتیبانی کاربران ناشنوا و معرفی سرویس شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) که خدمت جدید ایرانسل برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای برون‌سپاری تمامی عملیات‌های ارتباط با مشتریان، توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسب‌وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری است، به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود. علاقه‌مندان به بهره‌گیری از سرویس فیبرنوری ایرانسل می‌توانند در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، از نزدیک با نقاط تحت پوشش و نحوه سرویس‌دهی ایرانسل در این زمینه آشنا شوند، سؤالات خود را درباره این سرویس جدید از کارشناسان بخش فنی ایرانسل بپرسند و سفارش خود را برای بهره‌مندی از این سرویس در غرفه ایرانسل ثبت کنند. معرفی سیستم هوشمند مدیریت مصرف انرژی در سایت‌های ارتباطی و آشنایی با نحوه سایت‌یابی در ایرانسل، از دیگر موضوعات به‌روز ایرانسل است که در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل در کنار ارائه محصولات و سیستم‌های بومی‌سازی شده، آماده گفت‌وگو با شرکت‌های مختلف تولیدکننده داخلی است تا در زمینه بومی‌سازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد. بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب‌وکار مسئولانه، پایداری و سرمایه‌گذاری اجتماعی است و علاقه‌مندان می‌توانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسب‌وکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار  پایدار، کاهش رد پای کربن و … گفت‌وگو کنند و از نزدیک با گزارش پایداری ایرانسل آشنا شوند. «اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن ۸و۹ نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است. علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، می‌توانند تا ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲، به سالن اصلی نمایشگاه (۸و۹) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ مراجعه کنند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.