منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ صمدالله ترابی گفت: در پی کسب خبر مردمی مبنی بر آتش سوزی کارگاهی در یک شهرک که محل نگهداری و به کارگیری تعدادی ماینر بود، ماموران کلانتری ۱۲ پس از شناسایی محل مورد نظر و هماهنگی قضائی، در... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ صمدالله ترابی گفت: در پی کسب خبر مردمی مبنی بر آتش سوزی کارگاهی در یک شهرک که محل نگهداری و به کارگیری تعدادی ماینر بود، ماموران کلانتری ۱۲ پس از شناسایی محل مورد نظر و هماهنگی قضائی، در بازرسی از این کارگاه ۲۴ دستگاه ماینر سالم و ۸۶ دستگاه ماینر سوخته را کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان زرند با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش هر دستگاه ماینر ۲۵۰ میلیون ریال می‌باشد. این مسئول انتظامی گفت: برخورد با سودجویان همیشه در اولویت کار پلیس بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از چنین موضوعاتی سریعا پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع کنند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.