منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، در کوشک بودم. بیشتر وقت به مطالعه گذشت. نم نم باران هم داشتیم. در گزارش‌ها بود که [یاسر] عرفات، بعد از ملاقات با [حُسنی] مبارک، [رئیس‌جمهور مصر]، گفته است، احتمال رسیدن به توافق با پشتکار کلینتون با اسرائیل در... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، در کوشک بودم. بیشتر وقت به مطالعه گذشت. نم نم باران هم داشتیم. در گزارش‌ها بود که [یاسر] عرفات، بعد از ملاقات با [حُسنی] مبارک، [رئیس‌جمهور مصر]، گفته است، احتمال رسیدن به توافق با پشتکار کلینتون با اسرائیل در باقیمانده دوره ریاست‌جمهوری او وجود دارد، ولی سران مجموعه ۱۴ گروه‌ مبارز فلسطینی، به او هشدار داده‌اند که از دادن امتیاز به اسرائیل، پرهیزکند. پیش‌نویس لایحه فقرزدایی دولت را خواندم؛ تقریباً به مضمون همان لایحه‌ای است که دولت سازندگی [با محوریت اشتغال در سال ۱۳۷۵] به مجلس فرستاد. دولت آقای [سیدمحمد] خاتمی، در شروع کار،آن را مسترد داشت و چهار سال، وقت ضایع شد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.